‘One Wageningen,
dat zijn wij’

Voor Communication Services was 2018 een topjaar. We hebben het drukker dan ooit gehad, mede dankzij WUR100. WUR werkt graag met ons samen en heel onbescheiden gezegd begrijp ik dat ook.

Heb je het over One Wageningen, dan heb je het over ons: wij koppelen mensen aan elkaar, voegen ideeën samen en zien dat het ene initiatief weer tot het andere leidt. Dat we bekend zijn met de inhoud én de organisatie, praat bovendien een stuk makkelijker en dat zie je terug in de producten die we samen met onze opdrachtgevers ontwikkelen. Natuurlijk is het fijn dat we ‘om de hoek’ zitten en je altijd even kunt binnenlopen.

Sander Fransen

manager Communication Services


‘Communication Services staat voor betekenisvolle communicatie-uitingen en inspirerende events’

Dit jaar gaan we verder met waar we goed in zijn: betekenisvolle, aantrekkelijk vormgegeven communicatie-uitingen maken en inspirerende contactmomenten creëren tijdens events. Daarnaast zijn we bezig met vijf online magazines en ontwikkelen we steeds meer journalistieke content voor specifieke doelgroepen. Verder verwacht ik dat de groei van onze videoproducties doorzet, met een belangrijke rol voor animaties. Steeds meer klanten ontdekken deze vorm als krachtige manier om doelgroepen te informeren, motiveren en in beweging te krijgen.

Waar ik binnen Wageningen University & Research ook kom, overal speelt de behoefte aan strategisch marketing- en communicatieadvies en aan ondersteuning bij profileringsvraagstukken. Mijn advies: blijf niet worstelen met dit soort vragen en bel of mail ons. Liefst in een zo vroeg mogelijk stadium, want we komen het best tot ons recht als we vanaf het begin kunnen meedenken. En laat je ondertussen inspireren door een aantal ‘proeven van bekwaamheid’ die we in dit online magazine laten zien.